joi, 10 octombrie 2013

Moarte lui Kelly



Ma bucur ca a venit vara in sfarsit , terminand si acest an si luand o lunga pauza de la invatat. Sa fiu sincer niciodata nu mi-a placut scoala , desi profesorii spun ca am un bun potential.
-Daniel scuza-ma ca te intrerup din scrierea jurnalului , dar doresti sa vii la aniversarea surorii mele?
-Da , desigur , cati ani implineste?
-14 ani!
-Multi inaite , sa aiba!
        Ionut este cel mai bun prieten al meu,ne cunoastem din tabara de vara care a avut loc acum doi ani la Slatina. A fost o tabara de fotbal un joc pe care nu il prea diger , dar ca sa le fac hatarul alor mei am fost si eu acolo , el e un tip inalt avand in jur de 1,80 cu ochii verzi si parul brunet si un ten inchis , spre deosebire de mine care aveam un 1,75 ochii albastri si parul blond.

-Cand e petrecerea Andreei?
-Diseara la 18 , o sa vina si Diana acolo.
Timpul trecuse destul de repede , desi sa fiu sincer nu asteptam cu foarte mare etuziam petrecerea Andreai.
-Ma bucur ca ai putut ajunge! - imi spune incantata sarbatorita,desi s-o zic pe sleau eu nu-s , idea e ca tipa e inebunita dupa mine insa eu nu pot spune acelasi lucru de-asta incercam s-o evit , dar dat fiind faptul ca era sora celui mai bun prieten al meu am venit si eu , totusi dintr-un oarecare motive a imi era antipatica. Fata  era destul de inalta pentru varsta ei, si cu oarecare asemanare cu fratele ei,cu exceptia faptului ca ea are tenul mai deschis decat el.
-Cum sa nu vin , doar nu e un eveniment pe care sa-l ratez.
-Buna Daniel , Andreea!
-A buna si tie Diana. - atmofera era destul de tensionata pana cand Andreea a plecat sa-si intampine si ceilalti oaspeti.
-Iti place petrecerea? – ma intreaba Diana
- Da e ok.
        Diana e cu doi ani mai mica decat mine si e tipa dupa care sunt topit , si cred ca sentimentul e reciproc insa nu ar e curajul s-o recunoasca,de astfel nici eu nu am. E o fata destul inalta si grasuta in jur de 65 de km cu ochii caprui si par roscat.
Cat despre petrecere mi se pare destul de plictioare , desi spatial era destul de mare avand 3 camere si o bucatarie.
In timp ce stateam la taclale cu Diana s-a auzi un zgomot ciudat , si toata lumea a intrat in camera alaturat intrebandu-se ce sa intamplat.
-Am gasit un cadavru!- acest cuvant ingrozi pe toata lumea
Auzind acest lucru Ionut sunase politia si veni deindata ce aflara ce s-a petrecut.
-In regula , sunt detectiv Florin Codrea si sunt aici sa va ajut , o puteti indentifica pe aceasta fata?
Detectivul e un tip in jur de 20 ani cu un aspect asiatic inalta slab cu o culoare a parului negru si ochii caprui
Nimeni nu era in stare sa raspunda fiind socati de cele intamplate si ingroziti la gandul ca unul din noi ar putea fi faptasul,iar altul urmatoarea victima , insa eu mi-am luat inima in gat incercand sa raspund.
-Numele ei e Kelly Watson, domnule detectiv.
Keli era o fata destul de retrasa , in mare parte avand tipologia tocilarului , cunosteam cat de cat avand in vedere ca  parnti ei au stat 4 ani de zile in acelasi cartier cu noi.
-In regula fiule avand in vedere ca esti asa de coperant vei veni cu mine la sectiei unde imi vei spune totul.
-Desigur , sunt onorat sa va ajut domnule.
         Am ajuns destul de repede la sectia de politie cladire destul de mare avand in jur de 2 etaje , primul etaj are vreo 10 camere cat despre al doilea nu stiu,in orice caz detectivul Codrea a dat ordine de indata unui ofiter solid cu o inaltime de in jur de 2 m sa ma interogheze.
-Cum te numesti baiete?
-Daniel Ogaru , domnule. – intre noi fie vorba niciodata nu mi-a suras numele de “Ogaru”
-Si cati ani ai pustiule?
-17, domnule!
-Deci o cunosti pe victima?
-Da domnule , eu si Kelly suntem colegi din clasa intai.
-Despre familia ei ce stii?
-Handrew si Elena Watson , tatal ei este englez , iar mama sa romanca , cei doi au divortat acum 3 ani , iar Kelly o vreme a stat cu mama ei in Anglia , dar anul trecut a revenit in Romania sa-si termine liceul, locuia cu bunicii ei.
      Declaratia mea nu stiu daca a fost foarte folositoare , dar un lucru e sigur cel care ucis-o pe Kelly inca e liber si eu am de gand sa-l prind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu